Fat Sounds - Volume I

by Fat Divers

/
  • Streaming + Download

    Includes high-quality download in MP3, FLAC and more. Paying supporters also get unlimited streaming via the free Bandcamp app.

    Download Fat Sounds - Volume I by Fat Divers. 10 tracks, 28 minutes. this is rock n roll.

      name your price

     

1.
2.
3.
4.
5.
01:42
6.
03:07
7.
8.
9.
10.

about

Fat Sounds - Volume I (2013) is the first full album by the Brazilian rock n roll band Fat Divers. 10 tracks, 28 minutes.

Recorded by Bernardo Pacheco at Fábrica dos Sonhos and master by Fernando Sanches at El Rocha, in São Paulo, Brasil.

credits

released May 9, 2013

tags

license

all rights reserved

about

Fat Divers São Paulo, Brazil

Fast & Dirty Boozer's Rock n' Roll from São Paulo.

contact / help

Contact Fat Divers

Streaming and
Download help

Track Name: Gone Drinkin'
top speed on a dead end road my friend
there's a drunk motherfucker running loose again
you know the feeling, you want this as bad as me
so go ahead, take a long, hard piss against the wind.

'cause I'm Gone Drinkin' again

gonna drink myself to an early grave
but before that happens I'm about to puke all over the place
if I was to go somwhere, that ship has sailed
sinking in the moonshine bottle that's sure to drive my coffin's nails

what the heck, I'm Gone Drinkin' again

you know the feeling, that old tingling rush
that you get from drinking whisky from the bottle, but it's never enough
so hey, mr. bartender, one beer for me
just mind your business, still sobber like a nun in here

I'm Gone Drinkin' again
I'm gone

just look at me, just look at me
It ain't too hard to see that I'm Gone Drinkin' again
baby, I'm Gone Drinkin' again
Track Name: Devil's Dancefloor
Steel cowboys blowing smoke in the morning light
mommy's little angel loose her cloths in the night

Raw in flames and dirty needles on the ground
Everybody dancing to the tune he's making now

Welcome to the Devil's Dancefloor

Motor running down the freeway at night
As the last young rebel is on his way to another fight

He knows it's just a game and rules he'll never learn
But take the flames and needles to be sure

Welcome to the Devil's Dancefloor
Track Name: Painkillers and Beer
woke up in the break of dawn and got bust my balls all day
working my ass in a shitty job because I got bills to pay

well, I like it less than you but hell man, what can I do?
Wife and dealers are gaining on me, if I don't give'em shit I'm screwed

Another day another good reason to shoot my boss and burn everywitness
Take me to the otherside, painkillers and beer

Just wanna get pretty fucked up, I wanna get high all day
If it doesn't sound like a hell of a plan you better get out of the way
So you wanna hang yourself with a tie, go ahead and be my guest
Because the living from 9 to 5 is hell as it gets

Another day another good reason to shoot my boss and burn everywitness
Take me to the otherside, painkillers and beer

Just wanna get pretty fucked up, I wanna get high all day
If it doesn't sound like a hell of a plan you better get out of the way

So you wanna hang yourself with a tie, go ahead and be my guest
Because the living from 9 to 5 is hell as it gets

Another day another good reason to shoot my boss and burn everywitness
Take me to the otherside, painkillers and beer
Track Name: Bad Luck Boogie
My guitar burned and my hog won' start
throat is dry, fucking booze is hot
Bartenders won't serve, ladies gimme no chance
they all say my money ain't good inside my pants

Here we go now

Lost my money with an upper hand
I had to pawn my dog to pay the rent
No matter what I try there's nothing to do
so I sit on my ass and think about you

Once more now

No booze, no fix, no cashish for haxixe
Sucks I know, but happens every week
well, since the shit is about to hit the fan
gonna take a bug dump and see where it lands

bad luck boogie, bad luck boogie
bad luck boogie, bad luck boogie
Track Name: By the Balls
She got me going, she got me going good
got me playing games like I knew she would

She got me dizzy, got me grinding my teeth
like a rattlesnake going high on speed

Boom, she's got me the balls

She got me going, she got me going good
got me playing games like I knew she would

She got me dizzy, got me grinding my teeth
like a rattlesnake going high on speed

She got me the balls
Track Name: Diamond Eyes
It's not about the money, not about the gold
It's all about the screamming, dancing and fucking before the show

She loves to gamble every single night
With a pair of 'er dirty aces she always gets her prize

Shoot me baby diamond eyes.
Little thing is a killer, and she loves to be mean
Just a shot of tequila and some fun is guaranteed

Shoot me baby diamond eyes.
Track Name: Faster than Hell
Flying low on the interstate
200 miles to enjoy the race

fucking stone with poison whiskey on the side
just a bit of living is going to do you just fine

so you want to get me, try,
Come and get me, c'mon

Yes, hell baby, I'm hellbent for speed
Just give me what I want and I'll fix you anything you need

To get some fire in the veins and napalm burning the blood
Get that smile off your face because you're getting my dust

so you want to get me, try,
Come and get me, c'mon
Track Name: Down the Road
I'm creeping out under my skin
In case you wonder where I've been
In the midnight hours I heard screams and fights
Late at night I was obeying my vice

In the heart of the city I feel so fine
Rock, girls, beer, cars and dice
Don't care if you're ready to die
It doesn't matter if you're dead or alive

Down the road I go again
Down the road I go again
Down the road I go again
Watch me going down the road

Out on the streets you can see they go
Search for heat and forget the cold
Screaming engines and singing whores
When this is over I'll be rotten to the core

Down the road I go again
Down the road I go again
Down the road I go again
Watch me going down the road
Track Name: In Lust We Trust
Kicking down the engine, knocking down the door
One more bottle of beer, one a barrel of whiskey then I'm going home

Put's a damn good show if babe is ready to go
Just give time and she'll be like cocaine to you

Beer bottles and pleasures to sell
Razor blades in a cheap motel

Like a dog on a dry speel with the collar and chain
i'm gonna tell you baby, this is gonna drive me...

In lust we trust

Up and down her pole baby strips her cloths
Like a sex machine, that sweet little ass is gonna strip you clean

She doesn't even mind, doesn't even care
Just says "gonna live my life and I'll be partying in hell"

Like a dog on a dry speel with the collar and chain
i'm gonna tell you baby, this is gonna drive me...

In lust we trust
Track Name: By the Balls (Alt. take)
She got me going, she got me going good
got me playing games like I knew she would

She got me dizzy, got me grinding my teeth
like a rattlesnake going high on speed

Boom, she's got me the balls

She got me going, she got me going good
got me playing games like I knew she would

She got me dizzy, got me grinding my teeth
like a rattlesnake going high on speed

She got me the balls